Glad Sommar!
Konsthistoriska Klubben önskar alla sina medlemmar en riktigt fantastisk och inspirerande sommar!
Hoppas ni får njuta av mycket sol, ledighet och – såklart – underbar konst. Vi ses till hösten med många härliga aktiviteter! Bland annat väntar en guidning av utställningen Best in Show på Östergötlands museum, en Art After Work med Correns kulturjournalist Emil Oskar Andersson och en föreläsning med LiUs nya professor Jessica Sjöholm Skrubbe. Mer info och detaljerat program kommer i augusti!
Varma sommarhälsningar,
Styrelsen genom Konsthistoriska Klubben